loading...

مشاور کنکور ۱۴۰۲ _ برنامه ریزی علیرضا افشار حضوری و غیر حضوری

بازدید : 12018

با سلام و آرزوی سلامتی ؛

شاید بعضی کارها به دل آدم بیشتر از همه بشینه ... بخاطر اون حس خوب و انرژی مثبتی که جمع بهت میدن و با چشمان مشتاق ازت میخوان که بازهم بگی و کم کم همه چیز تحت تاثیر قرار میگیره و انگاری دیگه جلسه دست خودت نیست و همه چیز داره خودش میره جلو ... مطمئن هستم که اثرات این ماه عزیز هم در برگزاری خوب جلسه گرم و صمیمی ما بی تاثیر نبود .

جالب اینجاست بدونید که این همایش با محوریت جذب دانش آموزان و کنکوریها در همدان برگزار شد ؛ اما خبری از جذب با بکار بردن الفاظ عجیب و غریب نبود . شاید انتظار میرفت که تخت گاز بخوام از خودم و کادر و همه افتخارات داشته و نداشته و ... بگم ؛ چند تا show man داخل جمع پراکنده کنم تا هر از گاهی با سوت و جیغ و کف زدن ، بقیه رو به شور و حال بیارن ، و شاید هم فلان خواننده و بازیگر محبوب میومد و دلبری میکرد !!!

اما کلام ، معجزه اول و آخر بشر هست و کلام صادقانه مخاطب خودش به زودی زود پیدا میکنه و دیگه جای برای اغراق نمیذاره . اینکه بخوای به طرف مقابل بفهمونی که بجنب تا دیر نشده و منتظر امداد غیبی از هیچ جهتی نباش خیلی سخته ، خیلی سخته اگر ادعا نکنیم من همه کاره هستم و کلید موفقیت تو و اسرار نا شناخته ها در دست من هست و می تونم ابوجهل رو ابو علم کنم . کاش بهترین نسخه زندگی دنیا به همین سادگی پیچیده میشد . اگر اینجور بود ، خودم خریدار اولش بودم ..

(لینکی پیدا کردم با نام به کجا چنین شتابان از طرف سازمان سنجش در مورد برخی تبلیغات برخی موسسات کنکوری که برای مشاهده می تونی اینجا کلیک کنی و بری پیک سنجش دو ماه پیش صفحه 8 و بخونی و جالب تر آنکه خیلی از این مدل موسسات با رفع اتهام از خود ، خودشون از این دسته ذکر شده نمی دونن و تلاش می کنن دیگری تخریب کنن) واقعا بدون شرح بود !!!

اما در عوض اینکه بخوای با همه وجود توپ تو زمین ی دانش آموزان دبیرستانی بندازه ، مثل این می مونه که بخوای تو انبار مهمات ی جرقه ایجاد کنی و دیگه همه چی حله ... یادم نمیاد تا حالا در معرفی کارم در زمینه مشاوره از کلمه تضمین استفاده کرده باشم و گفته باشم من تابع رتبه ساز شدن هستم ؛ به اون حداقل ها افتخار می کنم که حرف هایم را می فهمند و اکثرا بعدها خواهند فهمید ، و امیدوارم که اون زمان خیلی دیر نشده باشه . شاید دیگه قسمت نباشه اینجا فعالیت چشم گیری کنم و کم کم باید بار سفر بست ؛ اما آرشیو غنی محتوای ارائه شده سال های گذشته در ستون سمت راست سایت همه قابل تعمیم به امسال تو هست و زندگی در مجموع همین رونوشت و چسباندن هاست . مثل مرد و بخاطر شرافت و اعتبارت در این هستی کم نیار و پای هدفت بمونه و مثل یک سرباز فدایی تا آخرین فشنگ خودت رو به سمت نشدن ها شلیک کن . دنیا خیلی شلوغ پلوغ شده ؛ تو خودت رو اسیرش نکن و فقط فقط خودت باش دختر و پسر عزیزم .

خدا میگه ...هرگز نگو که از من خجالت می کشی ، حتی اگر تمام عمرت هم به من بی توجه بودی ، اکنون وقت آن رسیده که دست هایت را در دستان من بفشاری و حس ام کنی ، آنگونه که هستم . خودت را بی هیچ دغدغه ای به من بسپار و باور کن که اگر فعل خواستن را صرف کنی و در میدان جهاد و مبارزه علیه جهل و بدی ها از خودت استقامت نشون بدی، من بهترین ها را برایت رقم خواهد زد نازنیم . پس با خودت هست که همه تلاشت کنی و هزینه دو سه برابر امکانات مورد نیاز حیف و میل نکنی که هم پول پدر بنده خدا به فنا بره و هم خودت گیج و سر در گم ندونی چیکارکنی و از کجاها کار حالا باید شروع کنی ؛ اگر حرف گوش بودی تا اینجا حرف هام ، آرزو می کنم به امید خدا بتونی یکی از برترین ها باشی و منم با افتخار و خالصانه کمکت می کنم .


اما فایل خلاصه همایش پر طرفدار موفقیت تحصیلی ( ویژه اولیا و سالهای پایه ها دبیرستان و کنکور 94 )


    لینک اصلی 


    لینک کمکی



برنامه قبلی سایت هم خیلی خیلی مهم هست برای داوطلبانی که تابستون میرن آزمون کانون و اینکه بدونن نقاط ضعف کانون چیه و در دروس انتخاب چی انتخاب کنن بهتر هست ....

حتما کنکوری های 94 قلمچی به این پست هم توجه کنن click و در نظر بگیرین که فقط مشاور تخصصی کنکور می تونه تا این حد وارد جزئیات بشه و متاسفانه این روزها زیاد گوشه و کنار حرف های عجیب و غریب میزنن و جا افتاده که همه و همه در کار هم دخالت کنن و نظر بدن ؛ در نظر بعضی سیستم های آموزشی کشور مشاور کنکور کسی هست که می تونه مجموعه را به سود بیشتر برسونه و فقط نقش بمباران تبلیغاتی بر عهده داره و درصدی میگیره و در برخی مجموعه ها مشاور خودش فقط چند نمونه موفق رو هندل کرده و فی الذات بجز حرف های یکبار مصرف و تکراری کم اثر ، بحث دیگه ای نداره و در فضای اینترنت هر دو دسته به وفور یافت میشن . پس مراقب باش و خودت قضاوت کن


برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مشاوره استاد علیرضا افشار شنبه 14 تیر 1393 زمان : 9:08 نظرات (17)
ارسال نظر برای این مطلب
کد امنیتی رفرش
1393/10/09
سلام.چرا میخواید برین؟؟؟؟؟؟دلیلشو میدونم ینی منظورمه ک نرید...یادمه توی دوران مدرسه ها یه دبیر داشتیم که میگفت وقتی آدم طرفداراش بیشتر از بدخواهاش باشه بدخواهاش هم بتدریج میشن جزو طرفداراش.الان هم من نگاه کردم4995 عضو شدن کم نیست خب که! خیلی ها بیشتر از این تعداد هم طرفدار.شما این همه به ما امید میدین میگید کم نیارید حالا ک دارد امید ما رو نا امید میکنید.همیشه تو زندگی هی به این نتیجه میرسم که به هیچ چیز و هیچ دل نبند انگار دوباره این حقیقت بهم ثابت شده.
حالا شما هم کم نیارین.
وقتی خب آدم حرف حق میزنه مسلمه ک بدخواه پیدا میکنه.بذارید ک مثالشو بگم از حرفای شما ک خودم تجربه کردم آقا ما اومدیم و فیزیک خوندیم برا آزمون قلمچی توی برنامه راهبردی نوشته بود نوسان آقا منم ک نمیرم کتابو نگاه کنم ک ببینم ک از چ صفحه ای تا چه صفحه ای هست دیدم نوسان نوشته کلی خوشحال شدم ک عجب این دفه مشاورای قلمچی چشون شده برنامه رو سبک گذاشتن خلاصه منم با خوشحالی رفتم وخوندم تا دو روز قبل از آزمونم رفتم یه نیم نگاهی روی آزمون غیر حضوری انداختم دیدم هی وای من یه نصفی هم از موج مکانیکی هم هس منم یه مشتی از همین دی وی دی های موسسه کنکور و فلان داشتم.گفتم میرم از رو اون بخونم سریع تر شه ب برنامه برسم آخ که تنبلی چه بلایی که سر آدم نمیاره دوسه تا فایل دوساعتش رو نگاه کردم و اینا بعد روز جمعه بعد آزمونم گفتم ک نگاه حیفه این همه وقت گذاشتم برم بقیشم نگا کنم آقا من نگاه کردم ولییییییییییییییی اینجاش خیلی مهمه که الان مبحث نوسان و موج مکانیکی رو قاط زدم وبرام شده دوباره کاری هم از دست خودم ناراحتم ک چرا این کارو کردم هم از اون ادم ک چرا اینقد با بد درس دادن منظورم اینه واسه هر سوال یه روشو گفتن...باز دوباره به این نتیجه اخلاقی و مهم رسیدم که کنکور راه دور زدن نداره..
آقای افشار من خیلی از حرفاتون درس گرفتم تا الان که فک میکنم بیشتر از این کنکورو این دورانو اینا تو زندگیم بدردم بخوره.
امیدوارم که شما هم کم نیاری و بجای پست خدافظی یه پست باحال بذاری ک من اومدم تو فکر این معدود بدخوا ها هم نباشی.
خدا هم مطمعنا کمکت میکنه ما هم از این جا برات انرژی مثبت و خوب میفرستیم.
امید وارم ک خدا پشت وپناهت باشه و هرجا ک هستی موفق. به نظر من شهرت و موفقیت واسه هر نفر پیش خودشه ادم اول گه قلبن از خودش راضی باشه موفقه. امیدوارم پیش خودت موفق باشی.
ب امید اومدن دوباره ی شما (ان شا الله)
شکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : قبول داری تک و تنها باشی خیلی سخته ؟
ساز مخالف و سیاه نمایی میشه برچسب ات
1393/04/20
سلام

معدل نهاییم خیلی کم شده چون المپیاد کامپیوتر میخوندم و مرحله اول و دوم هم قبول شدم!
فقط مرحله نهایی که برنامه نویسی بود نیاوردم
شاید باورتون نشه معدل کتبی نهاییم 13.57 شد توی ریاضی
اما من میخوام تجربی بدم
اصلاً امید ندارم به سال کنکورم
میشه بهم بگید چه باید بکنم؟


و چقدر تاثیر منفی داره روی کنکورم؟

ممنونم

پاسخ : با زدن درصدهای بهتر قابل جبران هست
کارگاه های سایت دانلود کن
نیاز بود وقت مشاوره تلفنی بگیر
1393/04/17
سلام جناب آقای افشار من یه دوره ای پارسال تصمیم به کنکور مجدد داشتم تابستون خیلی زیاد به سایتتون سر میزدم اما الان هم که موفق به تغییر رشته نشدم و ترم 6 مهندسی هستم باز هم به سایتتون میام و دنبال فایل های مشاوره انگیزشی فوق العادتون هستم اما مضمون بیشتر این مشاوره ها مربوط به کنکوره میشه لطف کنید فایل های مشاوره و همایش هاتون که بیشتر انگیزشی هستن و خیلی زیاد به کنکور نپرداختن معرفی کنید ممنون میشم چون من موفق نشدم پیدا کنم
خدا قوت
پاسخ : سلام
همایش های انگیزشی تنها تنها زیاد ندارم و همشون در طی یک روند هست و مسلما در هر جلسه کلی بحث حاشیه ای و سوال پیش میاد
برای همین پیشنهاد می کنم که همگی گوش بدین
حتی در دوران دانشجویی هم با مدلینگ اصول برای اون دروس هم می تونی برای خودت دانشجوی موفقی باشی
1393/04/17
سلام
مطالبتون عالین من مدام دارم فایلاتون رو به دوستام ایمیل میکنم
یه سوال
من سال دیگه کنکور دارم .و توی سال فیزیک رو از روی گاج طبقه بندی تقریبا تموم کردم . حال یه کتاب خوشخوان رو هم دارم به نظرتون تو تابستون از روی همون تست بزنم ؟؟؟ آخه حرود 1500 تا تست داره
کلا هم مطالبش یه جوریه. مثل گاج میکرو نیست (وبه طبع مثل کنکور نیست) به نظرتون چه کار کنم؟ یا یه کتاب دیگه بخرم ؟؟؟؟؟؟؟؟
1393/04/17
سلام استاد

ممنونم

میخواستم بدونم سال بعد تاثیر معدل به چه صورت هست؟
پاسخ : سلام
تا این لحظه مشخص نیست
اما حدس من همان 25 درصد سابق مثل پارسال هست
1393/04/17
من کلاس فیزیکم کلن کنسل شد،یکی از بهترین معلمام و که با دیدنش زود برمیگشتم و تو خونه تست فیزیک کار میکردم و دیگه قرار نیس ببینم .تو شهرستان ما که اصلن رقابتی وحود نداره و فقط اونایین که با دیدنشون انگیزه ازت گرفته میشه،باز امیدم به این بود با مشاوره هایی که تو سایت قرار میدیدن با شما همراه باشم و عقب نیفتم.
ولی شمام میخواین برین.
آآقای افشار همه ی اینا از شانس منه.از شانس منه کلاس فیزیک به اون خوبی و مفهومی کنسل میشه از شانس منه اون یکی معلم مریض میشه و دیگه کلاساش برگزار نمیشه.از شانس منه دیگه شمام میخواین برین و میگین از آرشیو استفاده کنین

منم مثه کسی که بالا نظر گذاشتن همه ی همایشاتون و دارم همه رو امسال که سوم بودم چندین بار گوش کردم
آقای افشار تو یه همایشی که گذاشته بودین روش اهنگم پخش میشد بعد شما میگفتین واسه همه ی تمرینای معلم داوطلب شو و درس و پیش خوانی کن تا جلوی معلم بلبل زبونی کنی....
آقای افشار من عاشق اون همایش بودم.امتحان هندسه رو و ده الی 15 دیقه نوشتم ودادم
جبر و احتمال 25 تا سوال و تو 19 دیقه نوشتم دادم.معدلم از 19/36 شد 19/88
آقای افشار امسال بدترین اتفاقات برام افتاد .اصلن نمیتونم خانوادم و متقاعد کنم میخوام از شما مشاوره بگیرم ،میگن داری وقتتو تلف میکنی دنبال بهانه ای...(البته شما رو نمیشناسن) آقای افشار خسته شدم از همه ی ادمای خنثی ی که اطرافمن.هیچ کدومشون به فکرم نیستن .از همه شون بدم میاد.
آقای افشار اگه دیگه همایش نزارین من از خدا به شدت گلایه میکنم.
گلایه مکنم که خودش باعث شد من سایت شما رو پیدا کنم ولی حالا باز میخواد من تنها باشم و فقط بغض کنم

کاش منم امکانات داشتم...چقد خوشحال بودم که هنوز کنکور 93 تموم نشده واسه 94 ریا همایش میزارین دیگه نمیدونستم میخواین....
1393/04/17
به نام خدا

سلام خدمت استاد افشار.آقا ما تازه با این سایت و همایش های شما خو گرفته بودیم و به راستیت و درست کاری شما ایمان آوردیم که شما دم از رفتن زدی؟
خب لااقل اینو بگید که ممکنه بعدا تو یه وب سایت دیگه ادامه بدید؟یا کلا از دنیای مشاوره (دراوج دیشکلک خداحافظی میکنید؟
جدا نگران شدم...
هرکجا که هستید براتون آرزوی موفقیت دارم...
پاسخ : سلام
مشکلات کار در فضای اینترنت خیلی خیلی بیشتر از شهرت و دفتر و محل کاری هست که همه می شناسن ات
اینجا زیر ذره بین همه هستی و همه دوست دارن ی جورایی مچ بگیرن و نقد ات کنن و بگن که کار ما از تو بهتره و ....
خیلی سخته که همین 3 سال رو هم دوام آوردم
بازم شکر خدا
استاد دلمون گرفت اینجوری نگین واقعا حرفای آقا یا خانم خلیل زاده حقیققت بود نه سیاه نمایی دوستتون داریم بعدشم خدا به حق این ماه رمضونی اجر خیرتون بده ماهم دعاتون می کنیم ولی وجدانا نرین دلمون براتون تنگ میشه
پاسخ : ممنونم
1393/04/16
سلام استاد
استاد روی کمکهای ما حساب کنید هرجا میرید
طراحی هرچقدر بخواید انجام میدم، من حتما باید محبتهاتون رو جبران کنم...
ایمیلهام رو داشته باشید هروقت طراحی لازم داشتید فقط یه ایمیل بزنید دراولین فرصت و بهترین کیفیت تقدیم میکنم
(طراحی گرافیکی فتوشاپ و... ساخت ویدئو آموزشی و کلیپ (درحد متوسط رو به بالا))
دوست دارم کمکتون کنم استاد
منم دوست دارم مثل شما واسه خدا کارکنم نه پول
یاعلی
(سید.علی.موسوی)
forza.azzurri@outlook.com
a.stuxnet@chmail.ir
پاسخ : خیلی خیلی ممنونم ازت
1393/04/16
سلام من تازه سایتتون رو پیدا کردم و با خوندم این پست
اولش آدم حالش گرفته میشه بعدش کلی امیدوار میشه ( به خاطر اون امیدی که آخر پست دادین) و دوباره یادمون میاد که پست خداحافظیه حالمون گرفته میشه ...

درباره ما
Profile Pic
ثبت نام کنکور 1402 آغاز شد مشاوره خصوصی علیرضا افشار ۰۹۳۵۸۹۶۰۵۰۳ اولین سایت مشاوره ای حرفه ای در جهت گسترش عدالت آموزشی با ارائه جلسات آموزشی_مشاوره ای محتوا محور -کاملا رایگان و بدون تبلیغات؛ برای استفاده از همایش های انرژیک و مقالات آموزشی سایت از آرشیو 11 ساله کارگاه های استاد افشار دیدن فرمایید. _ مشاوره و برنامه ریزی تلفنی (تک جلسه،ماهیانه) ویژه ی کنکوریهای 140۳ و 1402 _ مشاوره تک جلسه حضوری (تهران و کرج) _ دعوت در همایش ها ، برنامه های آموزشگاه ها ، مدارس و ... جهت همانگی وقت تماس تلفنی و ثبت نام مشاوره ماهانه و همکاری در اجرای برنامه های آموزشی مدارس برترین مشاور پروازی کنکور ایران با بیشترین تعداد همایش ها و سمینارهای آموزشی در ۲۹ استان کشور منشی : واتساپ/ایتا 09358960503 www.alirezaafshar.org
اطلاعات کاربری
آرشیو
  • فروردين 1402
  • اسفند 1401
  • بهمن 1401
  • دی 1401
  • آذر 1401
  • آبان 1401
  • شهريور 1401
  • مرداد 1401
  • تير 1401
  • خرداد 1401
  • ارديبهشت 1401
  • فروردين 1401
  • اسفند 1400
  • بهمن 1400
  • دی 1400
  • آذر 1400
  • آبان 1400
  • مهر 1400
  • شهريور 1400
  • مرداد 1400
  • تير 1400
  • خرداد 1400
  • ارديبهشت 1400
  • فروردين 1400
  • اسفند 1399
  • بهمن 1399
  • دی 1399
  • آبان 1399
  • مهر 1399
  • شهريور 1399
  • مرداد 1399
  • تير 1399
  • خرداد 1399
  • ارديبهشت 1399
  • فروردين 1399
  • بهمن 1398
  • دی 1398
  • آذر 1398
  • مهر 1398
  • شهريور 1398
  • مرداد 1398
  • خرداد 1398
  • ارديبهشت 1398
  • فروردين 1398
  • اسفند 1397
  • ارديبهشت 1397
  • فروردين 1397
  • اسفند 1396
  • دی 1396
  • آذر 1396
  • مهر 1396
  • شهريور 1396
  • مرداد 1396
  • تير 1396
  • ارديبهشت 1396
  • اسفند 1395
  • آذر 1395
  • آبان 1395
  • مهر 1395
  • شهريور 1395
  • مرداد 1395
  • تير 1395
  • خرداد 1395
  • ارديبهشت 1395
  • فروردين 1395
  • اسفند 1394
  • بهمن 1394
  • دی 1394
  • آذر 1394
  • آبان 1394
  • مهر 1394
  • شهريور 1394
  • مرداد 1394
  • تير 1394
  • خرداد 1394
  • ارديبهشت 1394
  • فروردين 1394
  • اسفند 1393
  • بهمن 1393
  • دی 1393
  • آذر 1393
  • آبان 1393
  • مهر 1393
  • شهريور 1393
  • مرداد 1393
  • تير 1393
  • خرداد 1393
  • ارديبهشت 1393
  • فروردين 1393
  • اسفند 1392
  • بهمن 1392
  • دی 1392
  • آذر 1392
  • آبان 1392
  • مهر 1392
  • شهريور 1392
  • مرداد 1392
  • تير 1392
  • خرداد 1392
  • ارديبهشت 1392
  • فروردين 1392
  • اسفند 1391
  • بهمن 1391
  • دی 1391
  • آبان 1391
  • مهر 1391
  • شهريور 1391
  • مرداد 1391
  • تير 1391
  • خرداد 1391
  • ارديبهشت 1391
  • فروردين 1391
  • اسفند 1390
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 981
  • کل نظرات : 27216
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 11814
  • آی پی امروز : 488
  • آی پی دیروز : 890
  • بازدید امروز : 1,278
  • باردید دیروز : 3,493
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 65
  • بازدید هفته : 8,060
  • بازدید ماه : 37,172
  • بازدید سال : 438,196
  • بازدید کلی : 14,072,280
  • حمایت از همایش ها

    برای تبادل لینک از

    انتهای صفحه و تبادل لینک

    هوشمند استفاده کنید و برای

    حمایت از مرکز مشاوره تحصیلی

    و استفاده هرچه بیشتر داوطلبان

    کنکور از کلاس های رایگان مشاور

    کنکور استاد علیرضا افشار،

    بنر ما را در سایت خود قرار دهید

    بنر 1 

    بنر 2 

    بنر 3


    بنرسایت مشاور کنکور 


    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد