loading...

مشاور کنکور ۱۴۰۲ _ برنامه ریزی علیرضا افشار حضوری و غیر حضوری

بازدید : 8246

حتما" تا پایان بخوانید

به اضافه خدا بودن یعنی فارغ از هرچه که غیر اوست


تا حالا برات پیش اومده که احساس کنی بعد از چند روز همه انگیزه های قشنگت برای ادامه مسیر تا رسیدن به موفقیت در کنکور فرو کش کرده و شدی یک مرده متحرک ؟

آیا فکر نمی کنی که انگیزه ها یا همان نیاز روحی ما هم مثل نیاز جسمی نیاز به تغذیه خاص خودش داره ؟

تا حالا تجربه داشتی که مثلا" بعضی روزها بخاطر عدم پاسخ به پرسش ساده کلاسی توسط دبیر یا نتیجه آزمون ضعیف و نفهمیدن درس سر کلاس کنکور و ................ حال و احوالت بدجور گرفته بشه و انقدر ترد و شکننده بشی که دیگه احساس کنی بدتر از این نمیشه و تو هیچی نیستی  ؟

چرا یک نتیجه برای دو تیپ مختلف ، معنای متفاوتی داره ... مثلا عده ای روزهای بارانی دوست دارند و عده ای هم از اون بیزار هستند و میگن خراب هست و کلا" کار و زندگی شون تعطیل می کنن ؟

چرا مشاهده نتیجه نه چندان خوب آزمون آزمایشی برای بعضی ها میشه کوله باری از ناراحتی و دق و دلی و دنبال چسباندن الفاظ توهین برتنگیز به خود ؛ مثل ختگ و بی استعداد و ....

ولی مشابه همان نتیجه آزمون برای بعضی ها میشه آئینگی شرایط فعلی و ضعف های موجود و تلاش برای هرچه بهتر کردن شون تا روز کنکور که انشالله دیگه مرتفع بشن و نخوان سرجلسه اصلی عرض اندام کنن و ما رو به چالش بکشن .


چرا دو نتیجه مشابه دو بازخورد متفاوت رو داره ؟ مشکل کار از کجاست ؟ چرا با شنیدن یک پیشنهاد طمع برانگیز عده ای برای بیمه قبولی و تضمینی در کنکور میلیون ها هزینه می کنن و آخرش هم هیچی و عده ای هم تا این پیشنهاد می شوند کلاه شون قاضی می کنن که کنکور راه دور زدن نداره و در صراط مستقیم شون باقی می مونن ؟

چرا وقتی مدرس در کلاس با بزرگ نمایی و اغراق یک راه حل ساده ( که در دو تا کتاب تست آموزشی سرچ کنی عینا" پیداش می کنی ) رو برای حل مساله پیشنهاد میده ، با جهالت تمام فکر می کنی که الان فقط تو این رو بلدی و بقیه قاطی باقالی ها هستند .


آیا پاسخ همه این پرسش ها ناشی از جهل و کم ظرفیتی نیست ؟ 


آیا میشه با ی قدری دو دو تا چهارتا درست و حسابی بد و خوب ازهم تمییز داد و در بی راه هایی که سالانه ده ها هزار نفر از کنکوری ها رو در دام صیادان و دلالان مسیر موفقیت شما قرار میده رو شناسایی کرد ؟


برنامه ریزی رایگان کنکور


آیا میشه با مسئولیت پذیری و اتکا به خود ، و برنامه شخصی درست به رویای خودت رنگ واقعیت بزنی ؟


آیا میشه طول و عرض همت و تلاش ، وسعت فکر و چهارچوب انتظارات از خودت انقدر گسترده کنی که دیگه کنکور در اون گم باشه ؟

الان که چند ماه از کنکور میگذره آیا تو هم بامن هم عقیده شدی کتاب و کلاس و آزمون و این همه بحث داغ منابع روی اون مانور میدن هیچ کدوم پیش شرط و لازمه رسیدن به موفقیت نیست ؟


لینک جالب دکتر عباسی


 قبول داری خیلی از رتبه برترهایی که در مجله آزمون و برنامه های تلویزیونی بهت نشون میدن حرف های زیادی از شب زنده داری ها ، درس خواندن و نفهمیدن ها ، قید خیلی مسائل حاشیه زدن ها و خارق العاده روز به شب رساندن ها دارند ولی متاسفانه با چند سوال کلیشه ای و تبلغاتی که "" چی خریدم و چی شدم !  "" محدودشون می کنن ؟


قبول داری کسی که محتوا بشناسه شیمی و زیست رو از آبی قلمچی نمیخونه و میدونه بی علت نیست که فقط پرفروش ترین کتاب فیزیک کنکور بازار گاج میکروطبقه بندی هست و نه لزوما" همگی کتاب های میکرو ؟

(پس چرا اسیر تبلیغات نابجایی میشی که الان اندازه 4 تا کنکوری کتاب و منابع جمع کردی و نمیدونی چیکار کنی با این همه سردرگمی و بایزم به فکر خرید منابع جدید هستی تا مشکل ات حل بشه ؟ !!)


همان طوری که الان خیلی ها آرزو می کنن ای کاش الان نیمه مهر ماه بود و از اون موقع خوب شروع می کردم و وقتی واقعا" نیمه مهر بود در حسرت این بودن که کاش از بعد ماه رمضان در تابستان استارت زده بودم و الان چند ماهی گذشته و .... الان هم اگر چهارچنگولی بهش نچسبی و فکر کنی از الان نمیشه ...چندماه بعد حسرت اش رو میخوری .

 اعتقاد دارم که خدا به هرکس بارها فرصت پول دار شدن ، مطرح شدن ، بهترین بودن و ... میده ؛ این لطف اش شامل حال خیلی هامون میشه ، ولی ما در لحظه نمی دونیم که گوهر گرانبهایی داریم وقتی از کف رفت حسرتش روی دل مون سنگینی میکنه ...

پس واقعا افکارت نیاز به واکشی دارند و من هنوز بهت امیدوارم که بتونی به بهترین ها برسی عزیزجان .


امیدوارم که روزهای زندگی ات سرشار از تلاش های مثبت و منطق بر خط راست ، در جهت رسیدن به خدای یگانه و مهربان باشد .


دانلود کارگاه مشاوره کنکور این هفته



مشاوره تحصیلی تلفنی دکتر افشار

در حقیقت بهانه قرار دادن کلاس های مشاوره ای و مقالات آموزشی و پاسخ به پرسش های سایت ، این بود که به دلایل مختلف با برخی از بچه های شهرستان در کارگاه ها و همایش های مشاوره کنکور فقط یک یا چند بار در سال آشنا شدیم و از آنجایی که دوست نداشتم این زنجیره مثبت و فعال از بین بره تصمیم گرفتم که بطور جدی همگی آنها را به شرکت در کلاس ها و حضور مجازی در بحث های مشاوره ای دعوت کنم ؛ اما به حمدالله با استقبال که در اینترنت از این نوآوری شد ، قوت قلبی گرفتم تا برای چندسال این کار رو ادامه بدم و همیشه و هر لحظه نظرات و ابراز لطف شما دلگرمی فعالیت های هرچه بیشتر و بهتر به من میداد ؛ اما یک خواهش کوچیک و آن هم اینکه بی اغراق به دلیل استقبال زیاد کنکوری ها از مشاوره های حضوری و به خصوص تلفنی بنده وقت زیادی برای پاسخ به پیامک ها و ایمیل های خصوصی شما ندارم و ترجیح میدم سوالات غیرفنی و متداول خودتون با دانلود

بانک سوال جواب و جواب های مشابه سایت برای دیگر کنکوری ها ببیند و در غیراینصورت سوالات خود را در نظرات زیر هرپست سایت مطرح کنید تا حداقل پاسخ های من جنبه همگانی پیدا کنه و شاید سوال مشترک خیلی های دیگه هم باشه . مانا و برقرار باشید

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مشاوره استاد علیرضا افشار جمعه 14 آذر 1393 زمان : 7:54 نظرات (84)
ارسال نظر برای این مطلب
کد امنیتی رفرش
سلام من کنکورم سال90بوده به دلایلی خراب دادم سال91امتحان دادم انتخاب رشتم خراب کردم مدیریت قبول شدم حالا امسا میخوام ترم بهمن مرخصی بگیرم بشینم واسه ارزوم که یه رشته خوبه بخونم به نظرشما چیکار کنم کمکم کنید خوبه یانه این کار تازه رشته تجربی هستم برنامه ریزی هم ندارم
پاسخ : سلام
کارگاه ها 12 و 20 و 27 دی خوب گوش کن
باید گزینشی اولویت بدی به کارهات و برنامه هات بچینی
1393/09/29
سلام استاد
نظرتون چیه عربی رو بزارم برای بعد از عید بخونم؟
ممنون از انرژی فوق العادتون
پاسخ : سلام
خیلی سخت میشه
قواعد اول کار کنی بیس عربی برات جا میفته و بعد برای بقیه اش مشکل زیادی نداری انشاالله
1393/09/27
یه سلام پراز انرژی به توکه در زندگیت شایسته بهترینهایی..سلام به تویی که اینده انتظارتو میکشه

چطوری دوست کنکوری من؟؟خوبی خوشی سرحالی شنگولی..نبینم چهرت اینطوری گرفته وخسته باشه..بگووو سیب..لبخند لبخند..اهان حالاشددد..عکست چاپ شد..

هیچ میدونی همین تویی که ان تا هدف توی سرت پشت هم قطار کردی شایسته رسیدن به همه اینها هستی؟؟جایگاهت دردنیا حق توست وهیچ کس نمیتونه اونو ازت بگیره وبیاد جای تو بشینه..میدونسی هدفات وارزوهای مقدس وقشنگته که رسالتتو توی دنیا رقم میزنن..پس منتظر چی نشستی یه بسم ا… محکم بگو وشرو کن به همه ثابت کن که جایگاهتو با شایستگی تمام بدست میاری..به تمام اونایی که بهت میگن نمیشه ونمیتونی..اره به خودشون..تو با باور تواناییای خودت به همشون نشون بده که لایق تک تکشونی..الان وقتشه روی دنیارو کم کنی..

خودتو بهش نشون بده..بله همین..خود خودت..میدونی هرسال هزارهانفرکنکورثبت نام میکنن عین خودت ولی فقط یه درصد کمی هستن که توی ذهنشون واسه خودشون هدفای ناب چیدن و بهش فکرمیکنن و برعکس بیشتریا هم بی تفاوت وبدون هدف از کنارش رد میشن وبراشون مهم نیست پـــس باید به خودت بنازی..به هدفهای باارزشت…این تویی که شایسته رسیدن به تک تکشون هستی.اگه خدا به تواناییات ایمان نداشت ومیدونست از پسشون برنمیای هیچ وقت بهت هدف نمیداد..همین که به یه چیزی فکرمیکنی بدون شروع یه جرقه هست..یه اتفاقی که میتونه تو رو تا بینهایتها ببره..مهم باور توست..

حالاچشماتوببند اروم یه نفس عمیق بکش.... حالا بخند...
آره، بخند...بخند وبذار همه بدونن امروزخیییییییییییییلی قوی تر از دیروزشدی..دیروز گذشت دیگه بهش فکرنکن فراموشش کن..تنها چیزی که باید ازش تو خاطرت بمونه چیزایی که مانع تلاشت بودن رو برطرف کنی..حیف نیست روز قشنگتو با تکه های شکسته شده دیروز شرو کنی؟امروز مال توهه برای گام برداشتنت،برای نزدیک شدن به خواسته هات..ازدستش نده..همینجا به خودت قول بده اخرشب وقتی خواستی کاراتو مرور کنی جز خنده وپیروزی هیچی بهت نزدیک نشه.به این دقت کن..

این لحظه یه لحظه نو هست هرچی که بوده ازالان دیگ تموم شد،اگه تا الان درس نخوندی،اگه خوندی ولی خوب نخوندی،اگه ازخودت راضی نیستی..همش گذشت..به جلو نگاه کن اونجاست که انتظار تورومیکشه،انتظاربهترین ها برای تو..وقتی نمیتونی به یه لطیفه چندین بار بخندی مثه اینه یه موضوع هم نمیتونه بارهاوبارها تورو نگران وغمگین کنه..مهم دید توست..تمام اتفاقات میان تا تو ازشون تجربه کنی وچیز یاد بگیری..

اره..همینه..یه یاعلی بگو وقدمتومحکم کن..توکل کن..به قول آقای دکتر(( خدابودن یعنی منهای تمام مشکلات..))وقتی اونا بالاسرت داری یعنی همه چی حله..ازش بخواه از ته دل..قدماتو سفت کن،مصمم با اراده پیش به سوی پیروزی درجنگ باکنکور..اگه سختیای سر راه رسیدن به بهترینها برای هدفهای قشنگت نیاز نبود هیچ وقت خدا به تو که عزیزتر ازهمه مخلوقاتش هستی سختی وخستگی نمیداد..یادته نره که اونه که تو رو بیشتر از خودت دوست داره..

باهمه مشکلات وسختی های راهت بجنگ وایمان داشته باش برتموم انها پیروز خواهی شد..بدون شک

مطمعن باش اونی که بهت هدف درکنار سختی داده وقتی شوق تورو برای پیروز شدن دربرابرخستگی راه رسیدن به اهدافت ببینه دستتو محکم تر میگیره..به تواناییات ایمـــــان داشته باش..دوستم نبینم خودتو دست کم بگیری..تو باید به همه نشون بدی لایق بهترینهایی..مثل پرنده ای باش که روی یه شاخه سست اوازمیخونه گرچه شاخه میلرزه اما پرنده نمیترسه چون به پروازش ایمــان داره..پروازت را بـــــاورکن

یادت باشه تو طوفانهای زندگی همیشه لبخند کلید بهترینهاست..میدونی چیه اگه میدونسی فکرت چه قدرتی داره دیگه هیچ وقت به چیزای منفی فکرنمیکردی وبهشون اجازه نمیدادی نزدیکت بشن..بیا باهم این داستان بخونیم…

“دختر کوچکی هر روز پیاده به مدرسه می‌رفت و بر می‌گشت. با اینکه آن روز صبح هوا زیاد خوب نبود و آسمان نیز ابری بود، دختر بچه طبق معمولِ همیشه، پیاده بسوی مدرسه راه افتاد.

بعد از ظهر که شد، ‌هوا رو به وخامت گذاشت و طوفان و رعد و برق شدیدی درگرفت. مادر کودک که نگران شده بود مبادا دخترش در راه بازگشت از طوفان بترسد یا اینکه رعد و برق بلایی بر سر او بیاورد، تصمیم گرفت که با اتومبیل بدنبال دخترش برود.

با شنیدن صدای رعد و دیدن برقی که آسمان را مانند خنجری درید، با عجله سوار ماشینش شدو به طرف مدرسه دخترش حرکت کرد.

اواسط راه، ناگهان چشمش به دخترش افتاد که مثل همیشه پیاده به طرف منزل در حرکت بود، ولی با هر برقی که در آسمان زده میشد ، او می‌ایستاد ، به آسمان نگاه می‌کرد و لبخند می زد و این کار با هر دفعه رعد و برق تکرار می‌شد.

مادرمتعجب شد وسریع خود را به دخترش رساند، شیشه پنجره را پایین کشید و از او پرسید: چکار می‌کنی؟ چرا همینطور بین راه می ایستی؟

دخترک پاسخ داد: خدا داره از من عکس میگیره میخام هر دفعه صورتم قشنگتربنظربرسه.”

کنکور مثه یه رعدوبرق توی زندگیت میمونه که فقط باید دربرابرش لبخند بزنی وخودتو بهترین نشون بدی..بیا همینجا به هم یه قول بدیم..قول بدیم نذاریم هیچی جز ها بهمون راه پیداکنن..این دست توست..دست خود خودت

اگه بین راه خسته شدی اگه دلت گرفت یه لحظه تصورشو کن روزی که نتیجه ها زدن واون روز خودتو به همه اثبات میکنی..تصورشو کن یه روز بعد از همه این سختیای راه چشماتو باز میکنی میبینی به اون چیزایی که برای خودت تو ذهنت چیده بودی رسیدی..به همون هدفهای نابت که بقیه میگفتن نمیتونی..سال دیگه این موقع ها وارد یه دنیای بزرگترشدی..ببین چقد لذت بخشه..صندلی کلاسای اون دانشگاهی که هدف توست داره انتظارتو میکشه..اصلا ارزششو داره خستگی رو به خودت راه بدی؟؟به صندلی فکرکن که روش نشستی وداری به همه دلهره ها ونگرانیهای قبلش میخندی..شیرینی این پیروزی همه خستگیها رو از وجودت حذف میکنه..

یادته وقتی بچه بودی تازه میخواستی راه بیوفتی چقد زمین خوردی تا بهش رسیدی،انقد خم شدی تا تونستی روی پاهات وایسی،اون موقع بود همه واست دست میزدن وتو غرق شوق میشدی..برای بلندشدن باید خم بشی،اگه یه وقتی مشکلات وسختیای راه تورو خم کرد بدون اونجا اولِ وایسادنه..وایسادنت برای رسیدن به ارزوهای مقدست..

یه گیاه کوچیک رو نگاه کن،دیدی چجوری از زیرسنگها وخاکها خودشو بیرون میکشه حتی بعضی وقتا آسفالتا وسیمانها رو هم میشکنه وسر بلند میکنه..توهم مثه اون ریشه ات رو که همون امید وهدفته محکم کنی وسختیای راهش رو نبینی بدون سربــــلند میشوی..

تو زندگی همیشه سعی کن به دوتا چیز دل ببندی:اول ،رسیدن به اونچه که میخواهی..دوم،لذت بردن از اونچه بدست میاری

یادت باشه اگه رسیدی به یه در بزرگ که یه قفل بزرگترهم بهش بود،نتــرس وناامیدنشو چون اگه قراربود اون در هیچ وقت باز نشه حتما به جاش دیوار بود..کنکور تو دوست خوبم مثل یه در میمونه که همیشه به راحتی وبا بهترین نتیجه میشه از پسش براومد وازش رد شد..بخدا کنکور خیلی اسونه خیلی بیشتراز اونکه فکرشو کنی..چیزی که سختش کرده ذهن ودید ماست..

کنکور توی ذهن ما مثه ذهن فیلا که نمیتونن طنابو باز کنن نقش بسته..انقد از بچگی ازهمه شنیدیم کنکور که همش پیش خودمون ازش یه غول ساختیم بدون اینکه یه ذره فکرکنیم چرا همیشه باید کنکور غول باشه؟!چرا ما نتونیم بشیم غول واسه کنکور؟؟..اره دوست من تو بشو غول واسه کنکور.. بجای که از کنکور یه غول پیش خودت بسازی مثه اون فیلای سیرک،از خودت یه غول واسه کنکور بساز..تویی که باید اونو بترسونی..مهم دید وباور توست که میتونه نتیجه کار رو از بهترین به بدترین یا برعکس از بدترین به بهترین تغییر بده..میدونی چرا نیلوفر توی مرداب گل میده؟واسه اینکه به همه ثابت کنه توی سخت ترین وبدترین شرایط هم میشه بود..خیلی قشنگه..تو هم یه نیلوفری،یه نیلوفر واقعی که توی کنکور میشکفه وبه همه ثابت میکنه..نیلوفری که برای اماده شدن دربرابر مردابش فقط به پیروزی وگل دادن فکرمیکنه ودیگرهیچ…

پس اماده ای..۳،۲،۱..حرکتتتتتتتتتتتتت…پیش به سوی پیــــــــــروزی

“عاشق خورشیدی وتشنه بیداری به جهان ثابت کن چی تو فکرت داری”
پاسخ : مثبت بی نهایت ممنون ازت
امکانش هست یکی از بچه ها اینو در قسمت انگیزشی انجمن کپی کنه
1393/09/27
سلام استاد شماجواب همه رو داداین به غیرازمن چون متاهلم یا معدل بالایی ندارم مرسی خوشحال بودم یک سایت پیداکردم مشاوره داره هیچکس باور نمیکنه که منم ادمم ومیتونم برای خودم کسی بشم پزشکی قبول شم شما هم مثل بقیه مرسی ببخشید مزاحم وقت شریفتان شدم خداحافظ
پاسخ : ؟
1393/09/26
سلام استاد .. برنامه 29 اذرتون برای دانلود نمیزارید ؟؟؟
پاسخ : 29 آذر 3 ساعت هست
این پست دیروز همون موضوعات داره تقریبا"
1393/09/25
سلام
atena منم یه تایمی همین جوری بودم! اصلا تقریباً میدونم کیو میگی!
به بدیاش که فکر کنی یادت میره ! خدایی خیلی آدم درستی نیست
پاسخ : با هنرمندان شما چیکار دارین

برین سراغ درس هاتون
1393/09/24
سلام
مشاوره رایگان جمع ببندی ترم یک 23آذر سرکاری بود من زنگ زدم ب شماره ای ک واسم میل شده بود گفتن تماس میگریم یعنی من جا مونده ام یا اصلا اجرا نکردین؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ : خیر برگزار شد
بازهم به دلیل استقبال بچه ها جهاد دانشگاهی رایگان دوباره برگزار میکنه
29 آذر شنبه سالن همایش های جهاد دانشگاهی کرج
تلفن زنگ بزنید رزرو کنید صندلی
1393/09/23
خواهش میکنم آتنای عزیز ... حتماً حتماً حتماً برات دعا میکنمشکلک
آیةالکرسی رو حتما بخون ... واقعاً به آدم کمک میکنه
موفق باشی گلمشکلک
امیدوارم تونسته باشم کمک کنم

از شما استاد عزیز هم یک دنیا ممنونم شکلکخداقوت
پاسخ : شکلک
1393/09/22
آمن هرچی میخوام ثبت نام کنم میگه قبلا با این ایمیل ثبت نام کردی..
میشه پاکش کنین؟؟
sahar
lark@chmail.ir
1393/09/22
سلام. ممنونم دوست خوبم بابت معرفی سایت. همچنین بسیار متشکرم از دکتر افشار عزیز که هم سوالمو تو سایت گذاشتن و هم پاسخ دوست خوبمو. ممنونم واقعا. برام دعا کنید‌.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 صفحه بعد
درباره ما
Profile Pic
ثبت نام کنکور 1402 آغاز شد مشاوره خصوصی علیرضا افشار ۰۹۳۵۸۹۶۰۵۰۳ اولین سایت مشاوره ای حرفه ای در جهت گسترش عدالت آموزشی با ارائه جلسات آموزشی_مشاوره ای محتوا محور -کاملا رایگان و بدون تبلیغات؛ برای استفاده از همایش های انرژیک و مقالات آموزشی سایت از آرشیو 11 ساله کارگاه های استاد افشار دیدن فرمایید. _ مشاوره و برنامه ریزی تلفنی (تک جلسه،ماهیانه) ویژه ی کنکوریهای 140۳ و 1402 _ مشاوره تک جلسه حضوری (تهران و کرج) _ دعوت در همایش ها ، برنامه های آموزشگاه ها ، مدارس و ... جهت همانگی وقت تماس تلفنی و ثبت نام مشاوره ماهانه و همکاری در اجرای برنامه های آموزشی مدارس برترین مشاور پروازی کنکور ایران با بیشترین تعداد همایش ها و سمینارهای آموزشی در ۲۹ استان کشور منشی : واتساپ/ایتا 09358960503 www.alirezaafshar.org
اطلاعات کاربری
آرشیو
  • فروردين 1402
  • اسفند 1401
  • بهمن 1401
  • دی 1401
  • آذر 1401
  • آبان 1401
  • شهريور 1401
  • مرداد 1401
  • تير 1401
  • خرداد 1401
  • ارديبهشت 1401
  • فروردين 1401
  • اسفند 1400
  • بهمن 1400
  • دی 1400
  • آذر 1400
  • آبان 1400
  • مهر 1400
  • شهريور 1400
  • مرداد 1400
  • تير 1400
  • خرداد 1400
  • ارديبهشت 1400
  • فروردين 1400
  • اسفند 1399
  • بهمن 1399
  • دی 1399
  • آبان 1399
  • مهر 1399
  • شهريور 1399
  • مرداد 1399
  • تير 1399
  • خرداد 1399
  • ارديبهشت 1399
  • فروردين 1399
  • بهمن 1398
  • دی 1398
  • آذر 1398
  • مهر 1398
  • شهريور 1398
  • مرداد 1398
  • خرداد 1398
  • ارديبهشت 1398
  • فروردين 1398
  • اسفند 1397
  • ارديبهشت 1397
  • فروردين 1397
  • اسفند 1396
  • دی 1396
  • آذر 1396
  • مهر 1396
  • شهريور 1396
  • مرداد 1396
  • تير 1396
  • ارديبهشت 1396
  • اسفند 1395
  • آذر 1395
  • آبان 1395
  • مهر 1395
  • شهريور 1395
  • مرداد 1395
  • تير 1395
  • خرداد 1395
  • ارديبهشت 1395
  • فروردين 1395
  • اسفند 1394
  • بهمن 1394
  • دی 1394
  • آذر 1394
  • آبان 1394
  • مهر 1394
  • شهريور 1394
  • مرداد 1394
  • تير 1394
  • خرداد 1394
  • ارديبهشت 1394
  • فروردين 1394
  • اسفند 1393
  • بهمن 1393
  • دی 1393
  • آذر 1393
  • آبان 1393
  • مهر 1393
  • شهريور 1393
  • مرداد 1393
  • تير 1393
  • خرداد 1393
  • ارديبهشت 1393
  • فروردين 1393
  • اسفند 1392
  • بهمن 1392
  • دی 1392
  • آذر 1392
  • آبان 1392
  • مهر 1392
  • شهريور 1392
  • مرداد 1392
  • تير 1392
  • خرداد 1392
  • ارديبهشت 1392
  • فروردين 1392
  • اسفند 1391
  • بهمن 1391
  • دی 1391
  • آبان 1391
  • مهر 1391
  • شهريور 1391
  • مرداد 1391
  • تير 1391
  • خرداد 1391
  • ارديبهشت 1391
  • فروردين 1391
  • اسفند 1390
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 981
  • کل نظرات : 27216
  • افراد آنلاین : 33
  • تعداد اعضا : 11814
  • آی پی امروز : 430
  • آی پی دیروز : 545
  • بازدید امروز : 3,065
  • باردید دیروز : 5,291
  • گوگل امروز : 13
  • گوگل دیروز : 33
  • بازدید هفته : 3,065
  • بازدید ماه : 72,606
  • بازدید سال : 473,630
  • بازدید کلی : 14,107,714
  • حمایت از همایش ها

    برای تبادل لینک از

    انتهای صفحه و تبادل لینک

    هوشمند استفاده کنید و برای

    حمایت از مرکز مشاوره تحصیلی

    و استفاده هرچه بیشتر داوطلبان

    کنکور از کلاس های رایگان مشاور

    کنکور استاد علیرضا افشار،

    بنر ما را در سایت خود قرار دهید

    بنر 1 

    بنر 2 

    بنر 3


    بنرسایت مشاور کنکور 


    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد