loading...

مشاور کنکور ۱۴۰۲ _ برنامه ریزی علیرضا افشار حضوری و غیر حضوری

بازدید : 12504


این سوالات در خلال همایش هفته چهارم اردیبهشت ماه از استاد افشار پرسیده شد که جواب های آن در زمینه نحوه برخورد با دوران جمع بندی به قطع میتونه راهگشای شما باشه


حل تست ها در منزل و در آزمون با چی و به چه شکل باشه ؟

بهتره عملیات حل تست با اتود باشه ، چون نوک ریز و ظریف تری داره و میشه کم رنگ نوشت تا هم راحت پاک کرد و هم جای زیادی در محل نوشتن محاسبات دفترچه سوال نمیگیره ؛ اما در عوض برای علامت زدن در پاسخبرگ از مداد با نوک معمولی استفاده بشه خوبه ، چون وقت زیادی برای سیاه کردن و پر کردن گزینه های مورد نظر نبره .

با حل تست ها از الان به بعد با خودکار و وایت برد مخالف هستم، و بچه ها باید عادت حل تست با اتود رو تمرین کنن ؛ مداد آزمون ها هم بستگی داره به عادت شما. اگر باهاشون راحتین بجای مداد فقط برای علامت زدن استفاده بشه .

وارد کردن گزینه ها در پاسخ برگ میتونه به صورت کلی باشه ؟

بطور کلی اگر داوطلب تمرین اینکار رو کرده باشه، بالعکس نظر یک طرفه برهی مشاوران من با عالامت زدن 10 تا 10 تای تست ها در پاسخبرگ موافق هستم . فکر می کنم چون بعد از هر 10 تست ی خط زیر گزینه ها کشیده شده و باکس ده تایی تموم میشه احتمال بروز اشتباه رو کمتر کنه. البته بازهم تکرار می کنم، اگر و فقط اگر از الان به بعد در حل تست ها این تکنیک امتحان کردن و دیدن اشتباه نمی کنن و لا به لا تست های نزده رو پس و پیش و بجای هم علامت نمیزنن .

از نظر اولویت پاسخ دهی به دروس ؟

اگر تسلط شما بروی همه دروس هم سطح و یکسان هست به نظرم ترتیب دفترچه سوال رو تغییر ندین، اما اگر تسلط نسبتا" خوبی رو یکی از دروس دارین بهتره از اون اول شروع کنین تا هم در زمان کمتری بزنید و زمان خودتون رو بشتر ذخیره کنین و همه اینکه انگیزه بگیرن و از اینکه چقدر مهارت بالایی سر جلسه دارین لذت ببرین . البته داوطلبانی که بنا به پیشنهاد و نظر مشاوران شان گزینشی در سر جلسه به تست ها پاسخ می دهند ، مسلما" باید از درس های مختلف بروی هم پرش کنن و به دنبال سوالات مورد نظر خودشون باشن تا بتونن نهایت استفاده رو از آزمون ببرن .

فصل یا مجموع فصولی رو خیلی وقت که خوندم و یا نیمه نصفه مسلط هستم ، الان بخونم دوباره ؟

یکی از بزرگترین اشباهات داوطلبان در ماه های پایانی علاقه به خوندن هست بجای حل تست ، دوست دارن که مطمئن اول همه چیز جمع کنن و خوب بخونن و بعد برن سراغ تست ها که همه رو بزنن و بلد باشن ؛ که من برای فصولی که حتی روی اونا خوب هم مسلط نیستم و در حد 50 درصد هست خوندن رو توصیه نمی کنم . چرا که خوندن ی امر کلی هست و باعث میشه صفر تا صد مطلب رو بخونی ... و با انجام اینکار دو تا اشکال به وجود میاد .

 اول اینکه خب زمان زیادی رو داوطب باید صرف خوندن کنه ، و دوم اینکه چون یکبار از اول تا آخر میخونه از نظر علم روانشناسی یادگیری ذهن هیچ تعهدی نمیبینه که از این به بعد مطلب رو خوب بخاطر بسپاره تا در موارد مورد نیاز بتونه اونا رو بازیابی و ازشون استفاده کنه و این ذهن که همیشه انگار میدونه فرد بازهم فرصت خوندن و یادآوری بهش میده کم کم کند و تنبل میشه. اما راهکار اینه که اول از اون فصل یا قسمت حل تست انجام بدیم و بعد بریم سراغ مطالعه اشکالاتی که در حل تست ها داشتیم. اینجوری خودمون هم متوجه قسمت هایی که بلد هستیم میشیم و نیازی به خوندن دوباره اون جاها نیست و هم با سوال سازی از ذهن انگیزه رو برای یادگیری و رسیدن به پاسخ سوالات و مطالب ندانسته یا فراموش شده بالا می بریم .

پس برای مرورسریع خلاصه ها و تورق سریع روی مطالب قبل از آزمون چی  ؟

درسته ... سوال خوبی بود ... شما ی مهلت فشرده داری برای خوندن ولی بعدش آزمون دادن . اگر خیلی اجمالی و کلی باشه اشکال نداره. در قبل از پروسه جمع بندی ترویج خرد خرد کار کردن و تست زدن و مسلط شدن رو می دادیم ولی الان حجمی کاری های فشرده و ترکیبی هم توصیه میشه که به قول بچه ها درس یا فصلی جمع بشه. البته نباید داوطلبان اشتباه کنن و درس به درس و کتاب به کتاب جمع کنن و کامل بذارن کتاب، چون اینجوری بعد از چند هفته اون درس اول یادشون میره و باید سعی کنن با حل آزمون های جامع اونا رو دوره و مرور کنن .

 اولویت تست های دوران جمع بندی ؟

اول با تست های 10 ساله کنکور اخیر ... اگر تسط کم هست اول با تست های 5 سال دور تر و بعد کم کم تست های 5 سال نزدیک تر(داخل و خارج) و اگر تسط خوب هست زدن تست های 5 سال دورتر لازم نیست و 5 سال نزدیک تر (داخل و خارج) و قدری شبیه ساز و تالیفی کافیه ؛ البته اگر کسی تسلط بسیار کمی به روی مطالب داشت می تونه از تست های سراسری دهه 70 و حتی آزاد دهه 80 هم استفاده کنه تا دستش راه بیفته ولی به طور کلی این دسته از سوالات(سراسری دهه 70 و آزاد دهه 80) با ایده ها و نیت های طرح امروزی سوالات بسیار متفاوت هستن و زدن اونا توصیه نمیشه .

آیا شما با جمع بندی مورد نظر برخی موسسات و افراد که تنها مدت زمان 3 هفته و یا پروسه برگزاری کلاس های جمع بندی نکته و تست کنکور92 رو شامل میشه موافق هستین ؟

 خیر ، با احترام زیادی که برای شان و شخصیت اشخاص و موسسات قائل هستم باید بگم که جمع بندی مراحل چندگانه ای داره ، از جمع کردن تک تک فصول یک کتاب گرفته ، تا جمع کردن ترکیبی فصول و کتاب های مختلف که تشکیل یک درس رو میدن و در نهایت ترکیب تک تک دروس و آزمون جامع .

 این پروسه ،  زمان بر هست هست و با اطمینان کامل به همه داوطلبان عرض می کنم که برای موفقیت بشتر جمع بندی از الان شروع کنین و نذارین که دیر تر بشه. حتی در ایام امتحانات داخلی و نهایی سال چهارم جمع بندی تک تک دروس رو در فرجه های امتحانی خودتون داشته باشین و اگر فرصت شد حتی فصول مرتبط با پایه رو هم در جمعبندی دروس سال چهارم اضافه کنید. آزمون های جامع و در کنارش هم مطالعه پله به پله از همه دروس (جمع بندی شناور) رو هم به داوطلبانی که هنوز از درس یا درس ها چیز زیادی نخوندم توصیه می کنم. در جمع بندی شناور مسائل هر چند روز کلا" با حل تست جامع دوره و مرور میشن و هم اینکه مباحثی که تازه مورد مطالعه قرار گرفته اند، بالافاصله با حل تست به مرحله تسلط نزدیک میشن .

آیا اضافه کردن کتاب های جدیدالتالیف و خوب بازار رو توصیه می کنید ؟

 اعتقاد دارم که تسلط از تمرکز بدست میاد و بهتره بچه ها با منابع خوب خودشون کار جلو ببرن و زیاد درگیر حواشی تمام نشدنی کنکور و منابع و ... نباشن و اینو بدونن که بجز منابع مرسوم جمع بندی که شناخته شده هم هستند به چیز دیگه ای احتیاج ندادن و فقط باید با اعتماد و اتکا به نفس خود برن جلو تا انشالله در این مسیر موفق و پیروز بشن.

به تسلط رسیدن چه مباحثی رو با روش های ویژه (خرد خرد) مطالعه و حل تست روزانه توصیه می کنید ؟

مباحثی مثل آنالیز و احتمال ریاضی ، درک مطلب و کلوز زبان ، تجزیه ترکیب عربی ، ترجمه عربی ، تست استوکیومتری شیمی ، حفظ املا و واژگان و تاریخ ادبیات ، مرور آیات و احادیث دین و زندگی ، حفظ معادلات و واکنش های پرکاربرد شیمی و ...

 که بهتره بصورت ثابت و رورانه در زمان های مرده و کوچیک برنامه بچه ها باشه تا کم کم با حل و تمرین زیاد و مستمر به تسلط برسن . برای به تسلط رسیدن دیگر مباحث هم با اولویت روان و تست خیز بودن داوطلبان می تونن برای خودشون اولویت بندی فصل کم تسلط و مطالعه نشده رو داشته باشن و به روش جمع بندی شناور بخونن کم کم آزمون بدن و بیان جلو ...

استاد ترس بچه ها از جمع بندی مطالب و شروع آزمون های جامع که امسال هم قدری زودتر توسط موسسات مختلف گرفته میشه باعث این شده ،خیلی ها تمایل نشون ندن که در همه مراحل شرکت کنن و یا فقط در آزمون  جامع آخر شرکت کنن . نظر شما چیه ؟

همان طوری که بارها گفتم جمع بندی مراحل مختلفی داره ، شاید داوطلبی در آزمون جامع اول فقط برای پاسخگویی به 60 درصد مباحث شرکت کنه ، در آزمون بعدی با توجه به تسلط بیشتر برای 80 درصد مطالب انتخابی شرکت کنه و در آزمون پایانی برای 100 مباحث مورد انتخاب خودش . چیزی که مهم هست اینه که آمادگی قبل از کنکور 92 فقط و فقط با حل تست و سوال و تمرین بیشتر از مباحث و مطالبی بدست میاد که اونها رو به عناوین مختلف در گذشته بچه ها مطالعه کرده بودن ، حتی رتبه 1 کنکورم وقتی ازش بپرسی از کی دیگه رتبه یک رو تثبیت کردی ؟ در پاسخ خواهد گفت : شب کنکور . همه داوطلبان ، از ضعیف تا قوی به همه زمان یک و نیم ماهه کنکونی نیاز دارن و باید با برنامه ریزی برای اون توسط خود یا مشاورین محترم سعی کنن که نهایت استفاده رو ببرن و در فواصل زمانی آزمون های جامعی که شرکت می کنند به حد نصابی از رضایت و اهداف خودشون برسن .

آقای افشار به عنوان سوال آخرم که وقت شما رو هم زیاد نگیرم ؛ از ته دل تون امید دارین که از الان هم خوب خوند میشه کلی پیشرفت کرد ؟

هر چه را که بخواهیم همان چیز، خواهان ماست و هر چه مطلوب ما باشد، همان چیز طالب ماست .

 تشنه می نالد که ای آب گوارا

آب هم می نالد که کو آن آبخوار


به زودی ثبت نام همایش های گام آخر کنکور92 و پیش ثبت نام مشاوره های کنکور93 برای فصل تابستان اعلام می شود.

شماره تماس برای ارسال پرسش های شما و پاسخ از استاد و همین طور تعیین وقت مشاوره تلفنی فقط با ارسال پیام به : 09358960503

برای نمایش این مطلب لطفا عضو شوید و در صورتی که قبلا عضو شدید از وارد شوید
عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مشاوره استاد علیرضا افشار دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 زمان : 10:18 نظرات (15)
ارسال نظر برای این مطلب
کد امنیتی رفرش
1392/03/16
سلام
جلسات مشاوره بصورت هفتگی برگزار می کنید یا ماهانه؟
1392/02/29
سلام
جلسه مشاوره ویژه ماه پایانی که گفتین ی 8جلسه ای هست و ی 10-12 جلسه
تایم برگزاری جلسات چجوری هست ؟هفته ای -روزانه...
من از اول تابستان پارسال که شروع پروسه کنکور 92بودتصمیم جدی برای در س خوندن داشتم تا دو سه هفته خوب بود اما بعد کم میشد بعد دوباره از اول سال تحصیلی ، از اول بهمن حتی از عید تصمیم جدی داشتم اما اولش خوب بود خیلی وقتا تنبلی میکنم یا میگیرم میخوابم با اینکه میدونم چقدر زمان باقی مانده ارزشمند هست شایدم چون برنامه رو خودم میریزم وکسی مجبورم نمیکنه که انجامش بدم اما نمیخوام این زمامن کم باقی مانده رو از دست بدم چون میدونم حتمآ بزودی پشیمان خواهم شد تا 11خرداد هم امتحانهای مدرسه هستش
شما متونین کمکم کنین؟!
پاسخ : پیام بدین برای ثبت نام مشاوره . فرصت باشه قبول تون می کنم
1392/02/29
سلام
جلسه مشاوره ویژه ماه پایانی که گفتین ی 8جلسه ای هست و ی 10-12 جلسه
تایم برگزاری جلسات چجوری هست ؟هفته ای -روزانه...
مجبورم نمیکنه که انجامش بدم شما متونین کمکم کنین؟!
پاسخ : سلام . فرقی نداره
در مجموع برای مشاوره ها اگر کسی قبول کنم براش تا جایی که نیاز داشته باشه من زمان قائل میشم و کم نمیذارم
بصورت جلساتی در هفته و البته هفته اول هر روز
1392/02/29
استاد هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم . بنیاد حمایت از بچه های کنکوری شکلکشکلکشکلک
سلام آقای دکتر
در حین اشتغال به کار دارم برای کنکور پزشکی میخونم.
آزمون هم تا اردیبهشت شرکت نکرده بودم. الان 3 تا شده که شرکت کردم هر 3 ترازکانونم 6000 بوده
البته اینکه تابحال ریاضی فیزیک نخوندم یکی از دلایل تراز پایینمه البته زیست و شیمی هم تعریفی نداره تا ازش غافل میشم یادم میره
خیلی وقته شروع کردم ولی چون درسا رو بعد چندین سال و خودآموز دارم میخونم، کند پیش رفتم.
40 روز هم که بیشتر نمونده

اینا رو هنوز نخوندم و میدونم که تو این وقت کم نمیتونم همشون رو بخونم:
فیزیک 80% باقیمانده
ریاضی 90% باقیمانده
دین 29 درس
زیست ژنتیک جمعیت و مسائل ژنتیک مندلی رو نخوندم. ضمنا زیست 3 یادم رفته!
شیمی تموم شده ولی شیمی 3 و پیش 2 فقط یک دور خود کتاب و اصلا کمک درسی نخوندم

روزهای عادی 4 ساعت میتونم مطالعه داشته باشم و 5شنبه و جمعه و سایر روزای تعطیل 7ساعت


این راهیه که به ذهن خودم رسیده
از الان تا 11 خرداد که تقریبا دو هفتست فقط ریاضی فیزیک بخونم. گاهی برای تنوع و رفع خستگی ذهن قسمتای باقیمونده زیست و چند درسی از دین رو بخونم (فقط مشکل اینه ریاضی فیزیک خیلی زود خستم میکنه نمیدونم میتونم 2هفته تمام بچسبم بهش؟ البته از آنجا که مدرک مهندسی دارم و خیلی ریاضیات سخت تر تو دانشگاه خوندم. ریاضی فیزیک تجربی زیاد برام سخت نیست)
11 خرداد به بعد کنکورا رو بزنم و در روزهای مابین بخشایی از شیمی و زیست که تسلطم کمه مرور کنم و دین و زندگی های نخونده رو بخونم.

شما چه راهی رو توصیه میکنید؟
پاسخ : سلام به شما . کل متنی که نوشته بودین رو خوندم
مدلی که برای شما هم پیشنهاد می کنم جمع بندی شناور هست . به طوری که با اعتماد کامل به آموخته ها و مطالب مورد مطالعه پیشین برای قسمت های نخونده برنامه ریزی کنید و بری جلو .
برای ریاضی و فیزیک حتی درصد 30 هم میتونه راهگشا باشه که با تمرکز رو ساده ترین قسمت های اون برای خودتون بدست میاد . دین و زندگی هر روز یک درس با زدن تست ها خوبه . در مقایسه شیمی 3 و پیش 2 مسلما" اولویت با شیمی 3 بخصوص فصول ترمو و محلول هست .
سعی کنید درس ها رو دوره ای نخونید و در یک تنوع جامع در طی 2 رو از هر کدوم قدری مطالعه انجام بدین .
( درست مطابق موضوعات مورد بحث همایش اردیبهشت ماه که همایش برای دانلود در همین صفحه پست سوم هست . )
اگر هم بازهم سوالاتی داشتین که نیاز به توضیح بیشتر بود وقت مشاوره کوتاه 40 دقیقه ای بگیرین که تماس داشته باشین
09358960503 افشار
1392/02/28
سلام
براي افزايش سرعت در تست رياضي چه كنيم؟ من توي يه ساعت ١٥ تا ١٠ تست ميزنم معمولا. سرعتم پايينه؟
پاسخ : سلام . ریاضی رو مبحثی بخون
پیش نیاز هاش رو قبل از مباحث و مطالب اصلی تر بخون
سعی کن اوایل تست سراسری سال های دور تر (دهه 70 ) بزنی تا کم کم بالا بیای و بعد این سال ها و تالیفی
تست ها رو خرد خرد در بازه های زمانی کوتاه اما تعداد دفعات زیاد بزنی
از تایم و تعداد تست خودت رکورد بگیری و سعی کنی با رقابت خودت رو بهتر کنی
1392/02/28
سلام
استاد اینکه گفتین پذیرش مشاوره خصوصی در خرداد ماه 92 بصورت تلفنی از بین افراد مستعد(ظرفیت محدود) دارین میشه بیشتر توضیح بدین چند جلسه هست برنامه روزانه ام میدین هزینه ش چطوریه؟ اینکه فرد مستعدی هستیم یا نه شرایطش چیه
پاسخ : سلام
تک جلسه ای که مشخص هست . تلفنی 20 تومان ، 40 دقیقه
ماهانه
8 جلسه 100 تومان
10 تا 12 جلسه 160 تومان

کسی که اهل کار باشه اگر بخواد و و قت داشته باشم ؛ باهاش کار میکنم
1392/02/27
سلام استاد خسته نباشید ببخشید مزاحمتون میشم
من راستش امسال کنکور ریاضی دارم ولی انجوری که قرار بود از تو تابستون کار کنم به خاطر مسائل خانوادگی نتونستم کار کنم و یک جورای هم خودمم الآن نگاه میکنم خیلی افسوس میخورم من قبلا توی تابستون به شما گفته بودم که شاگرد برتر بودم وخدارو شکر هم الآن هم هستم والبته امسال شاگرد اول شدم اما موضوعی که من اینجا باهاش درگیر هستم اینکه من تا الآن تست اینا کار نکردم و فقط توی همین امسال بعضی از درس های پایه رو فقط چند بار خوندم اما اگر الآن بخوام تست کار کنم باید اونارو بخونم ودیگه اینکه الان من استرس زیادی دارم که چی کار کنم آخه من قبلا هم بهتون گفته بودم که داداشم رتبه ی برتر کنکور شده والآن داره تهران درس میخونه ولی من نتونستم مثل اون کاری بکنم میتونم علت توجیه این مسئله رو هم به خاطر مقایسه های داداشمم رو توی تابستون بدونم که همش میگفت من چی کاری میکردم تو حالا چی وهمینطور خانوادم که به خاطر کلاس های کنکور که یک مدتی توی تابستون میرفتم ودیگه نرفتم به خاطر خودم که سرزنش های که بهم میکردن الآن هم که واقعا از لحاظ روحی یک مقدار کمی دارم اذیت میشم به خاطر این قضایا وبه خودم میگم که روزی که می خوام برم کنکور بدم یک بلای سر خودم بیارم که نتونم برم کنکور بدم تا به مونه برا سال دیگه از طرفی دیگه هم باز به خودم میگم که نه تو هنوز تا زمان کنکور وقت داری که بتونی جبران کنی و این امید رو هم به خودم میدم که آره خیلی ها بودن که تونستن اما نمیدونم که آلان چه جوری آگه بخوام شروع کنم چطور باید شروع کنم یا آگه بخوام بزارم برا سال دیگه اینو به خودم میگم یک سال عقب میفتم به خدا قسم موندم چی کار کنم .
استاد راستش از زمانی که یک بار توی تابستون بهتون زنگ زدم تا الان دیگه باهاتون هم کلام نشدم وفهمیدم اینکه شماره اصلی تون رو باید از یک آقای بگیرم استاد خواهشی که ازتون دارم اگه یک محبتی در حقم بکنید شماره خودتون رو برام ایمیل کنین چون من الآن هم توانای مالی اینکه مشاور خصوصی بگیرم ندارم هم اینکه واقعا الآن نیاز شدید به شما دارم اینکه منو راهنمای کنید چیکار باید بکنم واقعا بهم ریختم ممنون میشم از اینکه این لطف رو در حقم بکنید.

یا حق
پاسخ : سلام
شماره همه مشاوره های تحصیلی امسال من اینه : 09358960503
پیشنهاد من به شما اینه که همین امسال رو با همه توان تلاش کن و بخون . اعتقاد دارم که اگر بنده ای از بنده های خدا با همه توان تلاش کنه تا گذشته رو جبران کنه اونوقت خدا ازش آبرویی نمیبره و اعتبارش رو کم نمیکنه و بهش فرصت میده تا یا خودش رو اصلاح کنه و بالا بکشه و یا اعتبارش کم نشه در بین عموم مردم .
مسلما" الان هم وقت داری
از هر درسی ی قسمت انتخاب کن، روی کل قسمت های انتخابی ات دو سه روز کار کن و بعد جامع بزن و اینکار تا جایی که فرصت داری انجام بده تا برسی به کنکور
البته اولویت با جاهایی هست که ی زمان جز خونده های بلد بوده و دانسته هات بوده و الان روشون کمتر تسلط داری و در وهله بعی نخونده هات رو بر حسب تست خیزی هر فصل و قسمت و ساده تر بودن جز به جز بذار تو برنامه ات . همانند کارگاه آموزشی که فایل mp3 این همایش برای همه در سایت هست . موفق باشی علی خان ( افشار)
1392/02/25
سلام دکتر حس درس خوندنم پریده امروز فقط 4 ساعت درس خوندم میگم میشه میتونم بعد میبینم 42 روز مونده انقد استرس میگیرم اصن نمیفهمم چی دارم میخونم شکلکشکلکشکلکد
دکتر اگه خوب درس بخونم از شوق اصلن نمیتونم بخوابم ولی کم کاری کنم هی خوابم میگیره شکلکشکلکشکلک
من چمه؟؟؟؟؟؟؟شکلکشکلکشکلک
پاسخ : سلام .
مثل اینکه خیلی چ ت هست .
مثل روزهای اول الان هم همون جور هستی و همون زمان داری و هنوز به هدف ات نرسیدی
پس باید تلاش کنی و روز به روز اون قله رفیع رو پایین تر بیاری
مگه نه ؟؟؟
1392/02/25
سلام استاد.
میخواستم سوال کنم نظر شما درباره کلاس هایی که واسه امتحان نهایی و به طور رایگان و همگانی برگزار میشه چیه؟
آیا صرفا برای تبلیغ هست و چون تعداد زیاده مزیتی نداره ؟
یا اینکه مفید هستن؟
پاسخ : سلام
اکثرهم برای تبلیغات هست که شما بعدش در کلاس کنکورهاشون ثبت نام کنی ولی مقطعی برای کسی که خیلی ضعف داره جواب میده . چون به هر حال ی مدرس در کلاس با کیفیت تر از ی دانش آموز متوسط یا ضعیف درس میده . اما برای قوی ها پیشنهاد من اتفاقا" این هست که این کلاس ها نرن . چون وقت شون تلف مشه

درباره ما
Profile Pic
ثبت نام کنکور 1402 آغاز شد مشاوره خصوصی علیرضا افشار ۰۹۳۵۸۹۶۰۵۰۳ اولین سایت مشاوره ای حرفه ای در جهت گسترش عدالت آموزشی با ارائه جلسات آموزشی_مشاوره ای محتوا محور -کاملا رایگان و بدون تبلیغات؛ برای استفاده از همایش های انرژیک و مقالات آموزشی سایت از آرشیو 11 ساله کارگاه های استاد افشار دیدن فرمایید. _ مشاوره و برنامه ریزی تلفنی (تک جلسه،ماهیانه) ویژه ی کنکوریهای 140۳ و 1402 _ مشاوره تک جلسه حضوری (تهران و کرج) _ دعوت در همایش ها ، برنامه های آموزشگاه ها ، مدارس و ... جهت همانگی وقت تماس تلفنی و ثبت نام مشاوره ماهانه و همکاری در اجرای برنامه های آموزشی مدارس برترین مشاور پروازی کنکور ایران با بیشترین تعداد همایش ها و سمینارهای آموزشی در ۲۹ استان کشور منشی : واتساپ/ایتا 09358960503 www.alirezaafshar.org
اطلاعات کاربری
آرشیو
  • فروردين 1402
  • اسفند 1401
  • بهمن 1401
  • دی 1401
  • آذر 1401
  • آبان 1401
  • شهريور 1401
  • مرداد 1401
  • تير 1401
  • خرداد 1401
  • ارديبهشت 1401
  • فروردين 1401
  • اسفند 1400
  • بهمن 1400
  • دی 1400
  • آذر 1400
  • آبان 1400
  • مهر 1400
  • شهريور 1400
  • مرداد 1400
  • تير 1400
  • خرداد 1400
  • ارديبهشت 1400
  • فروردين 1400
  • اسفند 1399
  • بهمن 1399
  • دی 1399
  • آبان 1399
  • مهر 1399
  • شهريور 1399
  • مرداد 1399
  • تير 1399
  • خرداد 1399
  • ارديبهشت 1399
  • فروردين 1399
  • بهمن 1398
  • دی 1398
  • آذر 1398
  • مهر 1398
  • شهريور 1398
  • مرداد 1398
  • خرداد 1398
  • ارديبهشت 1398
  • فروردين 1398
  • اسفند 1397
  • ارديبهشت 1397
  • فروردين 1397
  • اسفند 1396
  • دی 1396
  • آذر 1396
  • مهر 1396
  • شهريور 1396
  • مرداد 1396
  • تير 1396
  • ارديبهشت 1396
  • اسفند 1395
  • آذر 1395
  • آبان 1395
  • مهر 1395
  • شهريور 1395
  • مرداد 1395
  • تير 1395
  • خرداد 1395
  • ارديبهشت 1395
  • فروردين 1395
  • اسفند 1394
  • بهمن 1394
  • دی 1394
  • آذر 1394
  • آبان 1394
  • مهر 1394
  • شهريور 1394
  • مرداد 1394
  • تير 1394
  • خرداد 1394
  • ارديبهشت 1394
  • فروردين 1394
  • اسفند 1393
  • بهمن 1393
  • دی 1393
  • آذر 1393
  • آبان 1393
  • مهر 1393
  • شهريور 1393
  • مرداد 1393
  • تير 1393
  • خرداد 1393
  • ارديبهشت 1393
  • فروردين 1393
  • اسفند 1392
  • بهمن 1392
  • دی 1392
  • آذر 1392
  • آبان 1392
  • مهر 1392
  • شهريور 1392
  • مرداد 1392
  • تير 1392
  • خرداد 1392
  • ارديبهشت 1392
  • فروردين 1392
  • اسفند 1391
  • بهمن 1391
  • دی 1391
  • آبان 1391
  • مهر 1391
  • شهريور 1391
  • مرداد 1391
  • تير 1391
  • خرداد 1391
  • ارديبهشت 1391
  • فروردين 1391
  • اسفند 1390
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 981
  • کل نظرات : 27216
  • افراد آنلاین : 55
  • تعداد اعضا : 11814
  • آی پی امروز : 161
  • آی پی دیروز : 597
  • بازدید امروز : 222
  • باردید دیروز : 11,223
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 25
  • بازدید هفته : 30,406
  • بازدید ماه : 11,445
  • بازدید سال : 412,469
  • بازدید کلی : 14,046,553
  • حمایت از همایش ها

    برای تبادل لینک از

    انتهای صفحه و تبادل لینک

    هوشمند استفاده کنید و برای

    حمایت از مرکز مشاوره تحصیلی

    و استفاده هرچه بیشتر داوطلبان

    کنکور از کلاس های رایگان مشاور

    کنکور استاد علیرضا افشار،

    بنر ما را در سایت خود قرار دهید

    بنر 1 

    بنر 2 

    بنر 3


    بنرسایت مشاور کنکور 


    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد